Heathers (1988)

Director: Michael Lehmann
Scenarist: Daniel Waters
Actori: Wynona Ryder, Christian Slater, Shannen Doherty
Gen: Black comedy, Teen drama
Rating: 3.75/5
Plot: In order to get out of the snobby clique that is destroying her good-girl reputation, an intelligent teen teams up with a dark sociopath in a plot to kill the cool kids.
*
M-am uitat la acest film vineri seară, deși am vrut să o fac de ceva timp. Dacă sunteți ca mine și pierdeți vremea pe pinterest sau tumblr sau alte d-astea, poate ați dat și voi peste gif-ul ăsta:


Mi s-a părut interesant, știam că e un film mai vechi și destul de cunoscut, și am zis - de ce nu? E drept că mă așteptam la ceva mai diferit. La ceva mai profund, mă rog. Nu vreau să zic că nu-i chiar foarte deep fiindcă-i american, că-s și filme americane deep. Doar că ăsta nu-i tocmai unul dintre ele.
A fost interesant. Plin de acțiune și suspans. S-au întâmplat multe lucruri și e genul de film care te ține nemișcat până când se termină. Iar la sfârșit n-ai vrea să se termine, fiindcă vrei să vezi ce se întâmplă mai departe cu personajele. 
Mi-a plăcut povestea, mi-au plăcut personajele. Mi-a plăcut Veronica, clar, adică e o tipă super, cui nu i-ar plăcea? Are tupeu, are caracter, e puternică și curajoasă. M-am bucurat să văd că apare subiectul adolescenților homosexuali. Am crezut întotdeauna că mai demult era ceva mai taboo subiectul ăsta, poate chiar și în anii '80. Poate chiar era taboo, sau mai taboo decât acum, în orice caz. 
M-a bucurat să văd abordate subiecte care chiar sunt importante, cum ar fi suicidul adolescenților care chiar este o problemă, precum și „bullying”-ul din licee care a fost și este o problemă serioasă care afectează adolescenții din toată lumea. E drept, subiectele acestea au fost abordate mai degrabă într-o manieră comică. 
Aș fi vrut ca filmul să aibă mai mult substrat psihologic și moral, să se axeze mai mult pe acesta decât a făcut-o. Nu cred că Heathers s-a axat pe ce trebuia, referindu-mă aici la J.D. Ar fi trebuit să pună accentul pe lucruri mai importante decât ceea ce reprezintă J.D. Nu vreau să spun mai multe, ca să nu stric filmul pentru voi. Dar asta e părerea mea. 
În rest, un film bun. Nu prea sunt eu fană a filmelor americane și care prezintă viața asta „americană”, dar chiar a fost un film bun.
De asemenea, actorii au fost un mare plus pentru mine. Am fost foarte entuziasmată să o văd pe Wynona Ryder, pe care o știam din Stranger Things, și pe Christian Slater, pe care îl văzusem și în Mr. Robot. Amândoi niște actori talentați, care au jucat foarte bine.
Merită să te uiți la el, mai ales într-o vineri seară în care nu ai ce face.

Comentarii